Sex, okej att prata om eller ej?

I fredags hade jag en diskussion på jobbet om sex. Jag anser att det inte är direkt konstigt att prata om det, att diskutera ställningar, vad som är bäst, avsugningar, ja allt, för mig är inte detta något konstigt. Sex tillhör ju vår natur så varför skulle vi inte kunna prata öppet om det?
Men så har vi dem på jobbet som anser att jag är totalt sexfixerad och galen bara för att jag inte blir genrad av att prata om det. De däremot börjar fnissa och titta nervöst på varandra så fort jag säger ett enda sex-relaterat ord. Jag förstår det faktiskt inte.Jag vet att de förmodlingen har dömt mig på ett eller annat sätt sen jag gjorde mitt uttalande och det tycker jag bara är roligt.



Det är inte mycket men klicka in på www.msn.se så får du i alla något som kopplas till sex. Så ja, det finns överallt runt om oss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0