Olika typer av sex?

Ja då menar jag inte olika ställningar eller oral, anal eller regular.
Men det finns olika tillfällen som sexet är det absolut bästa!

1. Morgonsex
2. Kvällssex
3. Nattsex
4. Sex mitt på dagen
5. Försoningssex
6. Sex när man inte haft det på ett tag
7. Oväntat sex
8. Sex in public
9. Fyllesex
10. Sex bara för att (slentriansex)

Jag vet att det givetvis finns fler tillfällen men det var vad jag kom på just nu. Personligen tycker jag att sexet är som bäst när man inte haft det på länge. Säg att man har en partner och man har varit ifrån varandra ett tag. Så kommer äntligen den dagen då man ses och kan inte sluta pilla på varandra och kan knappt vänta tills man får rulla runt mellan lakanen. Känslan av längtan som finns hela kroppen, att inte få nog av den andras kropp. Så jag föedrar nog nr. 6 (passande^^)

Vilket nr föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: S

Håller helt klart med!



Hade glömt av att du skulle starta denna bloggen.. As nice ju:D

2010-02-06 @ 00:46:50
Postat av: Anonym

Håller helt klart med!



Hade glömt av att du skulle starta denna bloggen.. As nice ju:D

2010-02-06 @ 00:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0