Iväg och träna!

Men nu har jag suttit aldeles för länge här (vaknade iof 12:30) men jag tänkte ändå ta tag i denna söndagen och masa mig till gymmet. Även om jag anser att sex är en väldigt bra träningsform (förbränner 300 kalorier i timmen enligt artekel på Aftonbladet), så skulle jag inte kunna välja bort mina favorit träningspass, funderar även på att lägga in ett simpass i veckan.

Idag är det i alla fall BodyPump som gäller, härligt, har haft en veckas uppehåll pga förkylning. Men nu kör jag på hårt igen!
Efter det ska jag ta en dusch och sen presenterar jag "Veckans ställning" tänkte presentera en ny varje söndag. Jag vet att de kommer ta slut för det finns inte oändligt, men då hittar jag på något annat!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0