Dunkdunkdunk-krash!

Godmorgon!

Igår lyckades vi riva ner en tavla, få en hund att skälla och jag kom 2 ggr, härlig natt med andra ord!
Vi började med förspel och lite annat mys tills alla kläderna var av. Jag red honom i sängen en stund, han liggandes och jag sittandes. Sen satte han sig upp och vi fortsatte ridningen (båda sittandes). Utan att ta ur kuken ställde han sig upp och med mig runt sin midja dunkade han i väggen, det var då tavlan trilla och hunden började skälla, detta är ganska avancerat innan man väl kommit in det då är det riktigt härligt! Vi satte oss på sängen och jag fortsatte rida honom, båda sittande. Därefter bytte vi underlag och jag fortsatte rida med han liggandes på rygg på golvet, allt detta utan att ta ut kuken. Avslutningsvis körde vi hårt bakifrån och somnade gott.

En av de mer avancerade övningarna var när han precis kommit i mig och vi skulle försöka undvika att "läcka" på filten, som låg under oss. Det gick, men det var lite meck med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0